-->

To remove a user’s access

1 Go to the Setup menu and choose User Access. The User Access  window appears.

2 In the user list, select the user whose access you want to remove.

3 Click the Inactive User option.

4 Click Save. 

5 If you are prompted to change this user’s online access, select the  appropriate option. For more information, see ‘Change a user’s  online access’ below. Note that inactivating a user prevents them from signing on to a  company file. So even if they still have active online access, they  will not be able to sign on to edit this company file.

6 If you chose to change their online access to the file at step5:

  • When prompted, log in to my.MYOB.  
  • In the Mange online access page, find the user in either the  Online file access or Online administrator access list.  
  • Click Remove access. The user is removed from the list. An email will be sent to this user, advising them their access has  been removed.



Jika Anda menyukai Artikel di blog ini, Silahkan klik disini untuk berlangganan gratis via email, Anda akan mendapat kiriman artikel setiap ada artikel yang terbit di Our Akuntansi


0 komentar:

Post a Comment