-->

To apply for a new bank feed

1 Start AccountRight.

2 Go to the Setup menu > Manage Bank Accounts. The Manage  Bank Accounts window appears. 

3 Click Add or remove a bank account. An internet browser window  opens and the my.MYOB Log In page appears. 

4 Log in with your my.MYOB login details. The My Products page  appears, showing your bank feeds information. 

5 Click Add more bank accounts or Add more credit cards and follow  the onscreen instructions. 

6 On the Print the BankLink authority form page:
a Click Print Form. The BankLink authority form and cover sheet  appear. A copy of the authority form is also sent to you by email.

b Print the form. 

c Read the cover sheet and check your account details.

d Sign and witness the form and mail it to BankLink. You need to  do this because BankLink requires an original signature to be  authorised to set up bank feeds. 

7 Click Done. The My Products page reappears. The Bank Feeds  section is updated with the details of the bank feed you have just  applied for.



Jika Anda menyukai Artikel di blog ini, Silahkan klik disini untuk berlangganan gratis via email, Anda akan mendapat kiriman artikel setiap ada artikel yang terbit di Our Akuntansi


0 komentar:

Post a Comment